Nejčastější otázky
SIMPLE je nový samostatný tarif mobilního operátora Tesco Mobile, který je vlastněn společnostmi Tesco Stores a O2 Czech Republic.
Právě proto si nás můžete pořídit v široké síti obchodů Tesco a současně vám garantujeme stabilitu a rychlost mobilní sítě O2, na které fungujeme.
Je to jednoduché. Koupíte si SIMPLE SIM kartu, vložíte do mobilu, stáhnete SIMPLE aplikaci a zaregistrujete se.
Po registraci Vám automaticky spustíme na 7 dní zdarma tarif s neomezeným voláním a SMS do všech sítí a 1 GB dat.
Jak to bude dál už je jen na vás. Vyberete si takový tarif, jaký vám bude nejvíce vyhovovat, uhradíte ho z platební karty a my vám ho pak během chvilky spustíme.
Po třiceti dnech vám tarif automaticky obnovíme, takže se o nic nestaráte.
Pokud chcete tarif změnit nebo ukončit, můžete tak učinit kdykoliv, a to bez sankce. Je to SIMPLE!
SIM kartu SIMPLE si můžete koupit buď v prodejnách Tesco Stores, nebo na našem webu www.simple.cz.
SIM karta stojí 99 Kč, do konce roku jsme ji pro vás ale zlevnili na 69 Kč.
Ve všech našich tarifech můžete využít rychlosti O2 5G sítě! Data ve všech našich tarifech fungují při stahování rychlostí až 150 Mb/s, nahrávání pak až 50 Mb/s.
Na 5G síť se umí připojit všechny naše SIM karty, nicméně aby vše fungovalo, je potřeba:
- Mít telefon, který se na 5G síť umí připojit.
- Být v lokalitě, kde je 5G síť dostupná, to si jednoduše ověříte tady.
Docela zásadně. Zatímco u paušálů jste vázáni smlouvou, ze které je leckdy složité se vymanit, u předplacených karet si zase musíte hlídat zůstatek kreditu a chodit si dobíjet.
My vám nabízíme výhody obou světů – absolutní flexibilitu (vyzkoušejte nás třeba jen na jeden měsíc) a současně bezstarostnost (platby se strhávají přímo z kreditky).
U nás to víte na 100 %. Pokud si pořídíte například tarif SIMPLE 1 (4 GB dat, 30 minut a 30 SMS), zaplatíte první den 199 Kč a po zbytek měsíce už ani korunu, pokud nebudete čerpat nad rámec tarifu.
To je pouze na vás. Službu můžete zdarma zapínat a vypínat, jak vám to vyhovuje. Stačí u balíčku kliknout na „Aktivovat“ nebo „Deaktivovat“.
Klidně si pořiďte SIMPLE na zkoušku jako druhou SIM kartu a zapínejte si ji, jen když pojedete do zahraničí nebo pro děti na prázdniny. Třeba se vám jednoduchost tak zalíbí, že u nás zůstanete napořád.
Aktuálně nabízíme 3 tarify. Každý z nich obsahuje data, volné minuty a SMS do všech sítí. Kompletní informace o všech tarifech najdete tady.
Přehledně popsanou nabídku najdete na webu www.simple.cz, kde je uložen detailní ceník, zahrnující i roaming a mezinárodní volání.
Ano! Minuty a SMS v rámci tarifu, které nestihnete vyčerpat, Vám při plynulém obnovení tarifu přeneseme do dalšího období.
Ano!
Můžete využívat jak Premium SMS, DMS, tak i audiotext. Na tyto služby nelze uplatnit volné minuty a SMS v rámci tarifu, cena se odečte z Vaší peněženky na drobné.
Peněženka na drobné je určena pro „drobné služby“ nad rámec tarifu, jako je např. volání do zahraničí, ale i volání, SMS a data v rámci ČR, pokud vyčerpáte ty, které máte v tarifu nebo pokud byl tarif deaktivován. Částku, kterou vyčerpáte, odečteme z platební karty vždy, když součet hodnoty čerpání přesáhne 50 Kč.
Kolik máte z peněženky na drobné vyčerpáno a za jaké služby, si kdykoliv můžete zkontrolovat v aplikaci.
Protože víme, že peněženka na drobné je přímo napojena na vaši platební kartu, povolili jsme zde pouze nejčastěji užívané služby – volání, SMS, MMS a data v rámci ČR, roaming v EU a zahraniční volání.
Ostatní služby jako volání a datování mimo EU zde nejsou povoleny.
Jsme zvědavi, zda vám toto nastavení bude vyhovovat, a v případě zájmu jsme schopni to rychle upravit.
Samozřejmě. Máte ho automaticky předaktivován a je zpoplatněn stejně jako v rámci ČR. Tzn. pokud máte například SIMPLE 1 a vyrazíte do Rakouska na lyže, můžete bez starostí zdarma volat a esemeskovat. Data pak jsou zdarma v rámci limitu vašeho tarifu.
Snažili jsme se naši službu udělat co nejvíc SIMPLE, tak věříme, že je vše srozumitelné a funguje, ale přesto, pokud budete potřebovat, obraťte se na nás v chatu, který najdete buď na www.simple.cz, nebo v naší mobilní aplikaci.
Samozřejmě! Stačí si u svého operátora zažádat o OKU kód, koupit si SIMPLE SIM kartu a napsat do našeho chatu na www.simple.cz.
My vám číslo převedeme k nám a vy se o nic nestaráte. Podrobnější informace, jak na to, najdete tady.
Tesco Mobile a SIMPLE jsou sice dvě značky od stejné společnosti, ale každá svým zákazníkům nabízí jiné výhody, a proto jsme je od sebe oddělili – mají samostatné aplikace, samostatné stránky i odlišnou nabídku produktů, které se nedají využívat současně (tzn. užíváte služby SIMPLE, nebo Tesco Mobile).
Pokud zákazník Tesco Mobile chce přejít k SIMPLE nebo obráceně, je to samozřejmě možné, stačí jediné –kontaktovat nás v našem chatu – a my vám služby online převedeme.
Ve světě SIMPLE jsme se snažili vám usnadnit život, a kredit proto nepotřebujete, balíčky a služby se strhávají přímo z platební karty.