Nejčastější otázky

SIMPLE je nový samostatný tarif mobilního operátora Tesco Mobile, který je vlastněn společnostmi Tesco Stores a O2 Czech Republic.

Právě proto si nás můžete pořídit v široké síti obchodů Tesco a současně vám garantujeme stabilitu a rychlost mobilní sítě O2, na které fungujeme.

Je to jednoduché. Koupíte si SIMPLE SIM kartu, vložíte do mobilu, stáhnete SIMPLE aplikaci a zadáte číslo své platební karty.

Pak už je jen na vás, jaký balíček si vyberete. My vám ho okamžitě aktivujeme a současně strhneme danou částku z karty.

Po třiceti dnech vám balíček automaticky obnovíme, takže se o nic nestaráte.

Pokud chcete balíček změnit nebo ukončit, můžete tak učinit kdykoliv, a to bez sankce. Je to SIMPLE!

SIM kartu SIMPLE si můžete koupit buď v prodejnách Tesco Stores, nebo na našem webu www.simple.cz.

SIM karta stojí 99 Kč, do 31. 3. 2022 jsme ji pro vás ale zlevnili na 49 Kč.

Docela zásadně. Zatímco u paušálů jste vázáni smlouvou, ze které je leckdy složité se vymanit, u předplacených karet si zase musíte hlídat zůstatek kreditu a chodit si dobíjet.

My vám nabízíme výhody obou světů – absolutní flexibilitu (vyzkoušejte nás třeba jen na jeden měsíc) a současně bezstarostnost (platby se strhávají přímo z kreditky).

U nás to víte na 100 %. Pokud si pořídíte například tarif SIMPLE 2 GB (neomezené volání a SMS a 2 GB dat), zaplatíte první den 399 Kč a po zbytek měsíce už ani korunu.

Nemůže se vám tedy stát třeba to, co znáte z paušálu, že vyrazíte do ciziny, zapomenete si vypnout data a pak se nestačíte divit, jaká vám přišla faktura!

To je pouze na vás. Službu můžete zdarma zapínat a vypínat, jak vám to vyhovuje. Stačí u balíčku kliknout na „Aktivovat“ nebo „Deaktivovat“.

Klidně si pořiďte SIMPLE na zkoušku jako druhou SIM kartu a zapínejte si ji, jen když pojedete do zahraničí nebo pro děti na prázdniny. Třeba se vám jednoduchost tak zalíbí, že u nás zůstanete napořád. ?

Máme pouze 4 tarify a tak to i zůstane. Tři nabízejí neomezené volání a SMS do všech sítí a data (SIMPLE 2 GB / 3 GB / 6 GB), čtvrtý je pouze datový, ale o to víc nadupaný (SIMPLE DATA 10 GB). Pokud byste chtěli se SIMPLE DATY i volat nebo posílat SMS, vězte, že všem zákazníkům SIMPLE a Tesco Mobile voláte zdarma, do ostatních sítí za 2,50 Kč/min a SMS stojí 1,50 Kč.

Přehledně popsanou nabídku najdete na webu www.simple.cz, kde je uložen detailní ceník, zahrnující i roaming a zahraniční volání.

Ano!

Můžete využívat jak Premium SMS, DMS, tak i audiotext. Na tyto služby nelze uplatnit neomezené volání a SMS v rámci tarifu, cena se odečte z Vaší peněženky na drobné.

Peněženka na drobné je určena pro „drobné služby“ nad rámec tarifu, jako je např. volání do zahraničí, ale i volání, SMS a data v rámci ČR, pokud je váš tarif neobsahuje nebo byl deaktivován. Zákazníkovi není strhávána z karty každá služba samostatně, ale vždy až když součet přesáhne 50 Kč.

Protože víme, že peněženka na drobné je přímo napojena na vaši platební kartu, povolili jsme zde pouze nejčastěji užívané služby – volání, SMS, MMS a data v rámci ČR, roaming v EU a zahraniční volání.

Ostatní služby jako volání a datování mimo EU zde nejsou povoleny.

Jsme zvědavi, zda vám toto nastavení bude vyhovovat, a v případě zájmu jsme schopni to rychle upravit.

Samozřejmě. Máte ho automaticky předaktivován a je zpoplatněn stejně jako v rámci ČR. Tzn. pokud máte například SIMPLE 2 GB a vyrazíte do Rakouska na lyže, můžete bez starostí zdarma volat a esemeskovat. Data pak jsou zdarma v rámci limitu vašeho tarifu.

Snažili jsme se naši službu udělat co nejvíc SIMPLE, tak věříme, že je vše srozumitelné a funguje, ale přesto, pokud budete potřebovat, obraťte se na nás v chatu, který najdete buď na www.simple.cz, nebo v naší mobilní aplikaci.

Samozřejmě! Stačí si u svého operátora zažádat o OKU kód, koupit si SIMPLE SIM kartu a napsat do našeho chatu na www.simple.cz.

My vám číslo převedeme k nám a vy se o nic nestaráte.

Tesco Mobile a SIMPLE jsou sice dvě značky od stejné společnosti, ale každá svým zákazníkům nabízí jiné výhody, a proto jsme je od sebe oddělili – mají samostatné aplikace, samostatné stránky i odlišnou nabídku produktů, které se nedají využívat současně (tzn. užíváte služby SIMPLE, nebo Tesco Mobile).

Pokud zákazník Tesco Mobile chce přejít k SIMPLE nebo obráceně, je to samozřejmě možné, stačí jediné –kontaktovat nás v našem chatu – a my vám služby online převedeme.

Ve světě SIMPLE jsme se snažili vám usnadnit život, a kredit proto nepotřebujete, balíčky a služby se strhávají přímo z platební karty.

Přes mobilní aplikaci si můžete přidat děti, rodiče nebo kamarády se SIM kartou SIMPLE do své „rodiny“ a následně můžete pohodlně spravovat jejich účty.

Můžete jim zapínat nebo vypínat jednotlivé balíčky či peněženku na drobné, vidíte například, kolik dat jim ještě zbývá, ale z důvodu ochrany soukromí nevidíte jejich výpis volání.

Velkou výhodou rodiny je, že si mezi sebou až čtyři členové „Mojí rodiny“ volají zdarma, stačí si tuto funkci aktivovat v aplikaci (MENU / MOJE RODINA).